söndag 18 oktober 2009

Hundhämtning

Gårdagen blev väldigt lyckad. Ska skriva mer om överraskningen för svärmor sen.
Blev ganska sen tigår, var hemma efter två nån gång tror jag. Kollade faktiskt inte på klockan.
Söta svägerskan körde hem oss alla. *tack* En trevlig kväll med god mat & buzz spelande & som avslutades med karaoke i en par timmar. Skoj skoj!
Väl hemma med kissarna väldigt glada då vi kom innanför dörren. Dom fick inte gå ut igår så hade lite överskottsenergi att busa av sig. hihi sötizar!
Macka som hmm blev lliiiite full igår bäddade ner sig snabbt i sängen om inom två sekunder så snarkade han. Själv så måste jag sitta en stund & varva ner innan jag kan sova. Kikade lite på en film innan jag gick & la mig framåt halvfyra.
Sitter i nattlinnet nu, ska ta & byta om & gå ner och hämta vår älskade hund. Han har fått husera nere hos pappas sen igår. Konstigt att vakna utan en morronpuss från Figo. :)

hihi Mackan ligger i soffan brevid mig och suckar tungt. Vad kan det bero på då? Bakis kanske... ;) hihi lite mycket whiskey för honom igår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar