fredag 23 oktober 2009

Idol

Suttit & kikat på Idol samtidigt som jag haft dator & internet igång ;)

Tog en lååång varm dusch i mellanspelet. Ställde om duschmunstycket på stråle & försökte "stråla" bort min värk, känns faktiskt lite bättre iaf. Tror det är dax att boka in massagetid, fick ett presentkort på en massage när jag fyllde år. Så ska nog ta & utnyttja presentkortet jag fick av Em & Marina. Många knutor som skulle behöva masseras bort bak på mina stackars axlar.



Back to Idol, nu är det spännande.... Vem ska åka ut, Eddie eller Nicklas????.....

-Ja, det blev Nicklas. Inte för att jag egentligen bryr mig. Men bra att Eddie får stanna. Tycker att han var bättre. Men dagens tävling kändes sisådär. Rocktema & inget Bon Jovi????!!!! Hur tänkte dom? haha



Nu ska jag gå & sussa. Rätt som det är blir jag utringd imorrn så bäst att somna i tid. Och så är jag supertrött. Höll på att somna här sittandes i soffan med laptopen i knät tidigare. Kanske därför jag tyckte tävlingen var dålig idag, haha.

Suss gott alla! Kram & natti

1 kommentar:

  1. Jonas har också ett presentkort på helkroppsmassage, men jag kan inte förstå varför han aldrig utnyttjar det, skulle ju vara superskönt.

    SvaraRadera