lördag 24 oktober 2009

Sovmorrn

Vaknade halvåtta, kissnödig deluxe. Tänkte att jag kunde lika gärna kliva upp, men sängen kändes alldeles för mysig för att lämna så jag kröp ner igen & somnade om. Hade ställt väckarn på halvnio så sen dess har jag snoozat. Oh my! Vad dumt! Blir jue helt knäckt av att hålla på så. Är tröttare nu än om jag hade klivit upp halvåtta.

Nu ska jag ta & fixa mig lite & sen ska jag & Figo gå ner för en visit hos Ramona & Isadora. Mackan jobbar han till sex ikväll. Jag blev inte utringd så det känns lite skönt faktiskt.

Lite frulle på det här så. :)

Glöm inte ställa om klockorna ikväll!!!! :)

2 kommentarer:

  1. Varför ligga och snooza när du är ledig? :)

    SvaraRadera
  2. haha bra fråga Thess. Men ville inte sova bort min lediga dag, & sover jag för länge e jag uppe så länge. Jobb imorrn! :)
    kram kram

    SvaraRadera