lördag 24 oktober 2009

Körslaget/Singing Bee

Sitter & zappar runt mellan två inte särskilt bra program. haha härligt lördagsnöje. Vi e båda trötta så ska nog strax gå & lägga oss. TIDIGT en lördag kväll, haha den ni! Ovanligt för att var mig...

Spenderade några timmar nere hos Ramona & Isadora. Trevligt! Påväg hem stannade jag till på plan & gjorde lite lydnad med Figo & sen fick han busa av sig i snöhögen bakom hockeyhallen till hans stora lycka. Att en hund kan älska snö så mycket. Han som kommer från Skåne & aldrig hade skådat snö sitt första levnadsår. Men vi har en riktig snöhund, inte en snöbjörn... ;)

haha ser nu att det blir en timma till i tevesoffan, är Hål I Väggen på trean vilket jag tycker är ett skoj underhållningsprogram.

Blev pizza till middag idga. Har rester sen igår som jag kan ha i matlådan imorrn. Mexisoppan var jättegod.
Fixade iordning en Konsumpaj (se tidigare blogg för recept) som Mackan ska få ta med sig på jobbet imorrn & bju på. Figo ska nämligen få följa med honom så då får "Figo" ha med sig bjudfika ;) Så snällt att dom kan ha homom där. Vi jobbar båda tolvtimmars imorrn, men jag kan inte ha med mig Figo på jobbet. Mackan jobbar 6-18, och själv så blir det lite sovmorrn. Börjar 8.30-20.30. Heeela dagen låååång. Så blir inte så mycket annat gjort då.

Näe ska kika på teve nu.

Kram & natti

1 kommentar:

  1. Tack för idag vännen!! Det var lika trevligt som vanligt :)
    Kram!!

    SvaraRadera