fredag 23 oktober 2009

Fre morron

Är på jobbet just nu. Började mitt arbetspass igår klockan fyra & jobbar till tre idag. Natten har varit lugn, fast jag har sovit lite dåligt. Typ vaknat varje timma & tittat på klockan. Rädd att försova mig & rädd att missa om nån skulle vara vaken... Men pigg & alert ändå!

Igår blev det en sväng till Övikd då med Eva & två av kidsen. För barnen stod det umgänge med föräldrarna på schemat, och för mig & Eva lite shopping & lunch med Karin. Käkade lunch på en trevlig Thairestaurang i Gullänget. Sen blev det staden & lite shopping. På Rusta handlade jag Gästtofflor, hihi, så dom som kommer till oss inte behöver frysa om fötterna... Brukar bli rätt golvkallt hemma hos oss. Faktiskt handlat mina två första julklapapr också, så bra gjort av mig!
Sen inne på stan handlade Eva en hel del kläder till Julia, haha fel att ha med mig som smakråd, hittade åt hur mycket som helst som Julia skulle passa i... Blev nog mer handlat än hon gjort själv skulle jag tro... ;) Själv så handlade jag tre par vantar, en halsduk & tre mössor, haha. Lär inte frysa om vare sig huvud, hals eller händer i vinter. Bara vinterskor nu som jag ska kika efter, hittade inga i Övik. Annars så klarar jag vintern bra!

Näe lite kaffe på det här nu, innan nästa personal kommer & joinar mig.

Ha en bra fredag alla! kram

1 kommentar:

  1. Men skor är ju hur lätt som helst att hitta! Jag skulle lätt kunna komma hem med 5 par, även om jag försökt att hålla igen :) Du kanske får ta och komma upp hit och leta skor?!

    Kram

    SvaraRadera