lördag 17 oktober 2009

Lördag

Sitter med hårfärg i håret, ja vart skulle jag annars ha den?! haha
Funderar på hur jag göra med mitt hår? Ha kvar den korta sidan? Isåfall behöver det klippas nu typ! Annars om jag ska spara ut håret lite på den korta sidan & klippa lite på den längre så att de blir likadana... Haha vilka problems man kan ha...!!! Ska nog ta mig ett snack med min frissa...

Hade en trevlig dag som förgylldes av nära & kära igår. Mallan & Jolly kom på visit vid halvtolv. Som tur va hade jag hunnit med min fredagsstädning ;) Men känns lite otacksamt att städa golven då man har djur. Särskilt när det var som igår, regnväder. Hann iaf va fint typ en halvtimma, sen kom Figo in...! Men stök jag gärna lever med, vill inte vara utan djur.
Iaf så dök även Ramona med dottern Isadora upp efter en stund. Så vi fikade & surrade en massa. Glömde dock helt bort att prata om vår lilla "klubb" medans Mallan fortfarande var kvar här. Får bli ett planeringsmöte till veckan, hihi
Blev även chinamat igår. Julia ringde vid fyra & sa att pappa nu hade farit för att hämta maten. Så Ramona med dotter fick bråttom hem, va? Klockan sååå mycket? hihi trevligt med sällskap! Ramona trodde inte klockan var så mycket, så dom fick i full fart ila hemåt. Skulle efter lite påtryckningar från Isadora även dom beställa chinamat. hihi gott gott!
Jag & Figo knatade hem till pappa & Julia. Hade en trevlig kväll med dom. Stannade kvar & tittade på Idol med syster innan vi knatade hemåt igen. Voff tillfriserad med en lila toffs på huvudet hihi Helgfin Figo "helgfigo" *fniss*.

Idag är det slutdagen för vår lilla överraskning... Hoppas verkligen attt går i lås! hihiix, sen far vi till Kfors.

Bäst att färgen blir urtvättad nu. Sen lite frulle & så fix sen drar vi till Kfors.

Ha en trevlig helg alla!
kram kram

1 kommentar:

  1. Hallå!
    Hoppas det blev bra med hårfärgen.
    Det nya är att man har superkort på sidorna och längre hår uppepå....det är tufft tycker jag =0)
    Kram på re//Linda

    SvaraRadera