onsdag 14 oktober 2009

Planering

hihi angående vår lilla "pysselklubb" så känner jag mig väldigt inspirerad. Skitkul! Brorsan hade dock en kommentar och undrade om vi var 11år igen... hmmm ett annat namn än klubb måste den dock få!
Minns när jag var typ 9-10 år, då hade jag och några kompisar en klubb, "hemliga-klubben", vi hade vårt kontor nere i Gillestugan i mammas hus, vilket var kontoret där vi utgick från. Sen cyklade vi runt på Nyland eller gick, och så spionerade vi på dom utvecklingsstörda... haha vad vi nu fick den idén ifrån? Men vi var väldigt seriösa. Bokförde vad dom gjorde osv... hihi Skulle kanske ha satsat på spionyrket. Jag som inte vet vad jag vill bli när jag blir stor... Roligt hade vi iaf, och gjorde lite annat än dagens barn som bara sitter inne vid datorn.

Lite planer har smitts inför lördagen... Ska till Kfors för fortsatt planeringsmöte imorrn. hihi Spännande! Pratade med V och vår huvudperson misstänker inget, hihi!
Imorrn efter det ska jag försöka få till resten av våra fönster. Tvätta utsidorna & byta gardiner i bägge köksfönstren. Och i teverummet. Sen väntar jag på sista paketet från Jotex så jag får byta gardiner i datarummet också. hihi så roligt att byta gardiner, ett rum kan bli som nytt igen! Måste även köpa en ny hissgardin till sovrummet, vår gamla, ja den som sitter i fönstret nu är alldeles skev. Ser inte alls bra ut. Ser ut som taikons bor här... Kanske det gör också????!!!! ;)

Dax att gå & sussa nu iaf! En dag imorgon oxå!

Kram & natti natti

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHA fan vad roligt...spionerade på utvecklingsstörda, ni hade förmodligen fullt upp eftersom det kryllade av dem i nyland förr haha

    SvaraRadera
  2. haha jo vi gjorde juh det....! Har för mig att syster din var med oxå...! ;) Fanns jue så många "skummisar" här då, som tuggade på tungan osv... :)

    SvaraRadera