måndag 12 oktober 2009

Ny vecka

Måndag igen. OJ va veckorna svischar förbi... Snart jul! *haha*

Blev som tur var inte utringd igår så våran middagsdate med Ramona, Tomas & Isadora blev av tillslut. Chinamat beställdes, Ramonas supergoa efterrätt satt fint efter maten.( Förresten den vill jag ha receptet på Ramona...! ) Och så blev det såklart en massa surr. Pojkarna verkar komma fint överens oxå, så skoj! Blev nån Hot Shots på maten oxå, hihi, göttans. Brukar alltid beställa nån sån på krogen, dricker inte lakritsshots, så skoj att ta en efter maten igår. Söndag & allt... ;) Var meninegn att vi skulle spela lite tärning också men det hanns aldrig med... Får vi ta & gö nästa gång...! Elva bröt vi iaf upp, stackars Tomas då som skulle upp & jobba idag tidigt. Hoppas han inte var alltför trött...!

Mackan börjar jobba tre idag så jag ska skjutsa honom till jobbet idag så jag har bilen. Måste in en sväng till Kfors för att inhandla & hämta lite stuff till svärmors överraskning! :)

Och så ska jag äntligen ta itu med att byta resten av gardinerna här hemma. Liksom blivit framskjutit så länge så nu ska jag ta & dona med det. Städa lite oxå.

3 kommentarer:

  1. jag säger det igen...Tack för den otroligt trevliga kvällen, det var super :)
    O tomas gick det ingen nöd på,men däremot berättade han idag att han egentligen hade varit jättetrött och tydligen suttit och gäspat...och han var faktiskt lite bekymrad över just sitt gäspade då det enligt honom faktiskt var ganska oförskämt haha så där kom det en rimlig förklaring till hans enorma kaffekonsumtion igår kväll haha

    O vet du vad isadora sa idag då...jag höll på att dö av skratt "mamma, veronicas pojkvän såg inte så trevlig ut MEN DET VAR HAN fniss fniss" haha hur gulligt som helst!!

    Hoppas du haft en trevlig LEDIG dag :)
    Kram kram!!

    SvaraRadera
  2. haha ja det var därför kaffet åkte ner i full fart... ;) Ja men det blev jue lite sent oxå...! Söndagkväll & allt... hihi var så trevligt att vi inte ville gå hem, liksom gästerna ville aldrig gå...!!! ;)
    Mackan brukar va lite avvaktande mot barn, inte riktigt säker på hur han ska tas med dom... Men samtidigt så tycker han om barn :) Barn är härliga med deras kommentarer & funderingar... Mackan e jue inte direkt "farlig" haha

    Jo tack jag har haft en luuuugn & skön dag :)
    kramiz

    SvaraRadera
  3. Det är bra att han är avvaktande mot barnen,det är jag oxå!! och det var tur att han var det mot isadora för hon har lite svårt för burdusa karlar (samma lika som jag) haha!
    Kram!!

    SvaraRadera