torsdag 12 november 2009

Torsdag

Ännu en dag med flunsa i kroppen. Gick en prom med Figo & gick sen ner till pappas & tog med mig J & L för lite skridskoåkning. Ja alltså dom åkte, jag tittade på... Eller coachade dom vad dom skulle hitta på där på isen. L har inte så mycket egna ideér liksom, meeeen isen e juh hal.... man kan jue ramla... haha vilka argument! ;) Nästa gång ska jag vara pigg så jag oxå får åka lite :) Fick mig en kopp kaffe av Eva sen. Skönt att komma ut ur huset en stund... Men när jag kom hem var jag TRÖTT!!!! Somnade medans Mackan fixade mat. E jue torsdag idag så då blev det pannkaka.
Känner att jag hade helt klart inte orkat jobba men huuuur länge ska detta virus hålla sig kvar i kroppen. Tyckte att det lät länge när hon på VC sa att jag skulle vila veckan ut, men känner att hon nog hade rätt. Men skallen början hänga med så där har jag orken men inte i kroppen liksom. haha låter skumt men så är det. Inte lika grötig i skallen idag.
Kanske kan gö lite mytta här hemma imorrn. :) Kan jue städa nåt skåp eller garderob iaf. Gör jue inget om det tar hela dan heller.
Figo e fortfarande en gnällis han oxå. Rackarns grann tk som ska löpa nu... ;) haha Inte lätt inte för lilla voffen då.

Inte haft samma ork idag för blogginlägg... haha tog ut mig igår... ;)

Ska nog ta & se en film nu & sen sussa. Stickningen har legat på is idag oxå, men imorrn ska den bli klar!!!! :)

Ja jag har inget mer vettigt att skriva så BYE BYE!

3 kommentarer:

  1. Det syntes på hallen att du fortfarande inte är pigg,huvva stackars dig!!

    Bra ide med lite vila och en film :)...vad blit det för film ikväll då tro?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Blev The Boylen girls elelr vad den nu heter... :) Har filmen på så kan inte kolla ;)

    Sjukt att va sjuk så länge... haha

    SvaraRadera
  3. Ja vila ordentligt nu så att du inte sätter igång med jobbat och annat för tidigt så allt kommer tilbaka igen!

    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera