onsdag 11 november 2009

Leverans på bron :)

Såhär ser det ut framför mig på rums bordet ;) Stickning in progress.. Notera även febertermometern bakom nystanet... Och såklart nära till telefonerna.... Bara tevedosan, lappen & tv som inte kom med i bild. Annars ser mina dagar ut såhär...

En kul grej! Fick ett paket levererat till min bro idag...
Söta Ramona som skickade hit en massa filmer. Så nu har jag det jag gör, slipper jag se alla skitserier på teven. *tack vännen*
Ramona skickade sin lillasyster med paketet hit men på strikt order från mig att hon INTE fick komma in med det. Huvva, tänker inte smitta med min flunsa...
Tack för att ni gjorde er för ;)
hmm lappen här ovan att inte somna ifrån... haha jag somnar typ till 90% av alla filmer vi ser.(om inte fler...) Och sen ids jag aldrig se slutet. Men idag såg vi faktiskt en film & jag höll mig vaken!!!! Marley & Me, så himla bra. Läste jue boken för inte så många veckor sen. Och på slutet av boken lipade jag hela sista kapitlet. Och även nu i filmen, ojoj. Tårarna rann. Tur jag e hemma & sjuk> alltså osminkad. Så inget smink som rann ;)

Flera filmer på varje skiva & utmärkt vilka jag kan tänkas tycka e bra! Superbra! haha
Blev väldigt glad. En träningsvideo oxå, så till veckan ska det börjas träna Zumba! :)
TACK igen vännen!
Kanske blir en film efter Grey´s!?! :)


3 kommentarer:

  1. Hihi det är självklarhet för mig att finnas där för mina nära och kära..och nu är du en av dom :) Så du kan vänta dig fler filmleveranser vid dörren :)
    Säger det igen, se till att vila nu..men inte så pass så att du somnar hihi
    Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Btw din stickning ser ju kanonbra ut :)
    Duktig kicka!!!

    SvaraRadera
  3. Va gulligt <3, nu vill jag ju (nästan) bli sjuk jag med juh! Haha ;) Krya på dig! Kram

    SvaraRadera