lördag 14 november 2009

Blött

Vilket blötväder det är ute. Precis när jag gick utanför dörrn började det falla tunga droppar. Var påväg för att möta svägerskan för en prom runt Nyland. Ringde upp henne & avbokade vår prom-date för det hade börjat regna rejält. Blev en snabb prom & sen in på affärn. Och den ständiga dagliga frågan -middag? Blev så sugen på tacos nu när jag äntligen fått tillbaka min smak ;) Så typiskt att komma på att man behöver handla ganska mycket då jag inte hade bilen, tur vi har nära hem från affärn. Två tunga kassar blev det.
Nedrans regn, vart är snön? Var ett dint litet vitt täcke ute när jag vaknade men nu är det borta. Slask & halt ute. Nästan så jag funderar på att ta fram broddarna tills ikväll.

Händer idag annars då? Nord & syd på tvn, Patrick Swayze är med så tänkte jag måste se den gamla serien. Och så är jue Patrick så snygg där... ;)
Efter det ska jag städa lite & fixa middag tills älsk kommer hem. Han har jobbarhelg så då slutar han sex.
Oj nu börjar N & S igen! Ciao!

1 kommentar: