fredag 13 november 2009

Fredag 13:e

oooo lite creeeepy om man tänker på filmerna med samma namn.... Annars så tycker jag inte att just den här dagen är särskilt otursförföljd. Snarare tvärtom. Eller är det så att man tycker att den bli tursam efter som man inte haft världens otur????!!!

LESS LESS LESS nu iaf på att vara halvpigg, att vara hemma, att inte träffa folk, att sitta framför datorn/teven... Ja behöver jag tillägga nå´t?

Ska ta en prom med Figo nu, få lite luft. Sen när Mackan kommer hem ska vi fara & hämta chinese food. Ja eller vi, snarare Mackan... Eva & Julia ville ev oxå ha chinamat.

Tänkte sticka klart strumpan idag oxå så kan jag börja på en ny sen :) Fick ett litet tips på hur man kan sticka annorlunda av Carins raggisar som jag fick :) Tror jag ska prova det på nästa strump. :)

Nee prom med voff var det... Ha en bra fredag alla. Och hoppas det blir en tursam dag...
kram kram

3 kommentarer:

  1. Men om du ska prova det nya sticksättet på nästa strumpa så blir de ju olika!?!

    SvaraRadera
  2. haha ja aldeles riktigt Erica... Men nu ska jag ta ett "riktigt# garn. Nu har jag som ett provgarn... ;) E jue lite småfel här & där så den här strumpan ska sparas... hihi min allra första raggsock... ;)

    He en fin helg. :)
    kram kram

    SvaraRadera
  3. hihi såg din kommentar om Leia nu..ja hon är verkligen lik sin far:)Det är verkligen vår prinsessa så mysig katt,det gjorde Ziri o Zixten bra;)
    Trevlig helg!/madde

    SvaraRadera