onsdag 11 november 2009

The Circle

Idag släpps ÄNTLIGEN Bon Jovis nya album. The Circle. Fast jag får vänta några dar med att handla den. Lär jue inte finnas att handla här i lilla Nyland & nu ligger jag hemma sjuk. Men den som väntar på nå´t gott.... väntar länge...!!! haha



Ringde till VC imorse, ja eller för ca en timma sen när jag vaknade. Dom ringde upp ganska snart. Tyckte inte att jag behövde komma in eller oroa mig för svinis eller lunginflammation eftersom febern släppt. Blev tipsad om nå´t receptfritt mot hostan så ska be Mackan inhandla det påväg hem. Skulle lindra hostan, och rösten skulle jag få dras med att den låten som den gör tills vidare. Men eftersom man tydligen smittar än så här lpngt i förkylningen så var VILA det jag skulle göra. Resten av veckan... OJOJ kommer att krypa efter väggarna om jag måste hålla mig inne HELA veckan. Får se hur jag känner mig i helgen, kanske kan jobba då? haha arbetsmyran i mig ni vet! Och har jobbabstinens nu... Men inte jobba innan jag slutat smitta iaf!
Skulle haft en liten träff igen i vår "pysselklubb" imorrn men får bli till veckan. Kan jue inte smitta mina kära med-klubbs-systrar... (kom inte på nå´t bättre ord.. haha)
Nu ska jag gå in på You-Toube & kika på The Circle... ;) Alltid nå´t! :)

Ha en bra dag alla & hoppas ni slipper den här förkylningen!!!!
kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar