torsdag 25 juni 2009

Torsdag

Låg & läste länge inatt, så skönt att bara ligga & läsa tills man är så trött att ögonen stängs innan man hunnit lägga boken ifrån sig.

Vaknade dock av telen imorse, ja det var jue inte superdupertidigt, kvart i tio. Men kunde inte somna sen. Men kanske lika bra att komma igång oxå. Såg Våra bästa år & fikade lite kräm samtidigt. Idag står inte så mycket på schemat. Marina kommer strax å dricker kaffe. Sen ska jag ta itu med att rensa jordgubbslandet & rabatten på framsidan. ´Rosorna som jag satt där har iaf en döt nu i vinter, en lever & frodas & en verkar komma lite grönt på nu. Så måste nog ta & sätta några andra blommor där istället. För verkar inte va nå´t bra rosställe. Eller det verkar det inte vara nånstans på vår gård. Satt en par rosor på baksidan oxå & de verkar inte heller må så bra. Ingen rosperson jag verkar det som... haha Men att få rosor är aldrig fel...;)



Hamnfesten ikväll oxå så får se om vi blir fyra eller fem som far :)



Nu hoppas jag mitt kaffesällskap kommer snart för jag behöver kaffe!!!! Lite tröttiz & känner mig inte riktigt vaken än... ;)



Ha en bra dag i solen & bränn er inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar