tisdag 23 juni 2009

Filmkväll

Va till Em som jag skrev & vi såg filmen som handlar om Benjamin Buttom och hans liv. Alla vet väl vid det här laget vad den handlar om, känns som vi typ är dom sista som sett den... Men OJ vilken film, lite seg ibland men OJ. Grina såklart på slutet när han blivit gammal eller som i hans fall spädbarn. Om ni inte skulle råkat ha sett den än, se den! Känner mig berörd av den än. Tycker om filmer där man får en känsla efter, och gillar känslan jag fick om Benjamins historia :)

Sett lite på So you think you can dance oxå & pillrat lite med nya kameran.

Grabbsen kom hem & rensade lite firrar på vår bakgård oxå. Två fina finskar var blev resultatet av deras fisketripp till Icktjärn. Hade tydligen blivit två till om dom firrarna inte slitit sig...

Nu ska jag sooova. Ska jobba extra imorrn på dagis (Humlan), 8-16.30. Sen blir det ev en tripp till svärisarna. Svärmora ringde idag & ville bjuda oss på middag men Mackan var & fiskade & jag skulle precis iväg. Så får se om dom e hemma imorrn iställe.

Kram & natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar