onsdag 24 juni 2009

Puuuh

Väldans vilken värme vi fått.
Imorse när jag for iväg till jobbet blåste det kallt. Och i förmiddags när vi va ute med dagisbarnen så var det ja inte kallt men inte supervärme. Men efter lunch! Huga vilken värme! E jue ingen värmedyrkare jag, får gärna vara uppehåll men stekande sol? Nej inget för mig!
Har "vätskat" upp barnen hela eftermiddan & dom som har keps/solhatt & solkräm har fått det på sig.
Tänkte ändå ta & lägga mig en stund ute i solen, tar väl inte lika mycket nu när det är så sent på dan. Men på vår baksida är det VARMT! Får se hur länge jag orkar ligga, typ 10 min sen brukar jag vara less. Ångrar att vi inte for till stugan ändå... ! Men kanske blir några dar ändå senare i sommar som vi far dit.

Tänkte ta en tripp till Övik imorrnkväll. Är Hamnfesten där i helgen & det är inget inträde. Såg att det enda band som verkade intressant imorrn var The Poodles. Så är vädret fint far vi dit & kikar en sväng. Roligt att gö nå´t annat än att bara sitta hemma & så får man höra lite musik & se lite folk. :) Så blir skoj d! Verkar som vi blir fyra så är det nån fler som vill med finns det en extra plats :)

Näe nu ska jag lägga mig en stund på gräsmattan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar