fredag 26 juni 2009

Jobbdax

Nu var det dax för mitt 2:a pass på mitt sommarschema. Tur d! Slipper jag vara ute i solen med mina brända knän & axlar. :)
Slutar tio imorrn bitti. Hoppas jag sover bättre inatt än sist för då sov jag väldigt dåligt. Imorrn blir det grillfest. Fast man får komma när man vill, ba trevligt att sitta ute & umgås i solen. Tänkte spela lite kubb & så ev badminton om det inte blåser :) Kul!

Ha en underbar dag & smörj in er med solskydd. Haha jag hade nog behövt minst 50 igår så hade jag ev klarat mig från solsvedan. Vithyad som jag e...

Läste förresten på Ullis blogg för en stund sen att "Jacko", Michael Jackson gått bort... Men hur ska världen klara sig nu utan han s konstigheter? Fast dom lever jue kvar iaf...!
Nä dax å bege sig.

Kramiz

1 kommentar:

  1. Jag tycker det är konstigt att han levt så länge som han gjort. Var rädd om din hud nu :)

    SvaraRadera