fredag 26 juni 2009

The Poodles

Nyss hemkommen från Övik & Hamnfesten. For dit för att kika på the Poodles & faktiskt så var dom helt ok! :) Kändes kul att gö nå´t oxå en vardagskväll med tre av mina bästa vänner. Tack tjejer för en trevlig kväll. Blev att jag körde upp till Övik & väl där köpte jag en cider så Mallan körde hem... ;) Gick en sväng runt där sen såg vi som sagt poodles uppträdande. Musiken var iaf bättre än Kickens kläder... haha Hann med drive in oxå på Max påväg hem, jag & Em köpte lökringar & Thess köpte glass

Nu ska jag isäng och se om jag kan sussa. Brände mig såklart idag trots att jag hade smörjt in mig. Men smorde aldrig in knäna typ & där har jag nu bränt mig. Så hoppas jag kan sova.
Jobbar imorrn & går av på lörd morron. Sen lörd blir det grillning här hemma & lite partaj. :)

Fick höra en liten hemlis ikväll oxå men vet inte hur hemligt det är men säger bara, oj så skoj! :)

Natti natti alla.
kram Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar