torsdag 25 juni 2009

Natti

Dax att sussa, nytt dygn har det hunnit bli innan jag kom isäng. Men är ledig idag (tors) så spelar jue ingen roll hur länge jag är vaken.
Fixade lite ute, solade & surrade i telen. Eller solade & solade jag satt ute på baksidan i solstolen & surrade i telen.
Blev kräm till middag & sen for Mackan iväg för att hämta en kompis i Kfors & sen begav dom sig till Hsand för biobesök. Transformers hägrade vilken den inte gjorde för mig. La mig tillrätta i soffan istället, Zixten kom & höll mig sällskap. Tittade lite Bachelorette innan jag somnade en stund. Sen har mitt favvoprogram varit, So you think you can dance. Längtar till auditions e över & dom 20 är utsedda så dom kan börja dansa på riktigt :) Finns nå´t att se i sommar iaf på kvällarna. Perfekt när man jobbar. :) Fast programmet håller på väldigt länge till tjugo i tolv. Blev en prom med Figo & nu sitter jag här med tandborsten i munnen.

Natti natti :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar