måndag 15 juni 2009

Måndag

Oh my vilken helg. Trist bara att det regnat en massa annars har vi haft en super (supar...)helg!
I fredags kom W & J vid ett, blev sillunch. Sen när Mackan for & jobbade tog vi oss först en sväng till Bollsta för att kika på schäfervalpar. Guuu så gulliga! Sen Kramfors & handlade lite drickbart på bolaget & sen for vi på affärn.
Grillade & drack lite på kvällen, då även Marina & Em kom förbi. Mackan kom hem strax före ett. Blev att vi prommade hem med Em då & träffade på lite folk utanför Ica så blev ganska sent innan vi kom isäng. Tre var vi hemma igen.
Lördag: När klockan ringde åtta kände jag mig helt DÖD! Men efter en dusch & lite fixande hemma kom vi iväg vid tio mot Sättna. Skulle juedragracing & Hasse var gullig & körde åt oss. Vi ansra hade juh druckit dan före. Kom dit ganska sent efter att pojka kört fel först då jag slumrade en stund i bilen. Men skoj att kika. Synd bara att det blev flera sönderkörningar så dom fick lov att sanera banorna. Tar en väldans tid då det bli dax för det.
Väl hemma igen framåt halvsju. Tände grillen & käkade grillat & drack gott. Marina joinade oss & även tre kompisar till W & J ifrån Övik. En tur till Kfors hann vi med vid tolvtiden. För att åka karusell. Men man ska inte åka karusell i fyllan! Kan jag iofs inte heller i nyktert tillstånd men fy vad jag mådde dåligt sen. Regnade gjorde det oxå men skoj ändå.
Var väldans trött & slut igår. Nu får det bli några lugna helger... ;)

Fick mens igår oxå & vilken värk! Sov jättedåligt inatt oxå & imorse trodde jag att jag skulle döö. För jäklar vad jag hade ont. Och ingen Ipren hemma heller bara Alvedon & tyckte inte alls att dom hjälpt. Kändes som att jag skulle gå av på mitten. Kräktes oxå pga värken... Liiiiite bättre nu mot fyyy vad ont! Jag som aldrig brukar ha mensvärk annars. Nån gång bara men inte alls i den här utsträckningen. Helt knäckt nu. Lyckades pallra mig ut på prom med dog för en stund sen. Skönt med luft & röra på sig men usch vad jag har ont i kroppen.

Nu kom min älskling innanför dörrn. Ska umgås lite.

Lägger ut lite bilder sen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar