tisdag 16 juni 2009

Typiskt!

Ha hämtat ut paketet nu från Jotex & såg av summan att det inte stämde med det jag beställt. Och vad är det som fattas då? -Jo såklart kappan till teverummet, den som jag gjorde ordern för i första början... *suck* Vill verkligen ha en kappa i teverummet för går juh ut där oxå genom altandörrn ett x-antal gånger/dag. Men nu får jag vackert vänta ända tills.... augusti! Den 10:e så alltså på min födelsedag kanske den kommer.... Typ efter sommarn! Lagomt till man börjar vilja stänga in sig med mycket gardintyp runt fönstren så kommer förhoppningsvis min kappa.
Lite less på gardinerna som vi har hängande där oxå, men nu får det va så i sommar då. Hade blivit så fräscht med att bara ha en kappa över hela fönstret & dörrn där.
Mycket att klaga på då egentligen? haha Men småsaker som blir viktiga ändå.

Ska iaf ta & sätta upp dom andra gardinerna nu. Och städa & gö fint här hemma. :)

2 kommentarer:

  1. Men du!!!Känner ju "Stockholmare" jag.....och behöver man inga gardiner där så varför ska du behöva det här?Kan väl vara bra att se så mycket som möjligt av altan,sol och trädgård!!Och ovanpå det så blir du en "trendsätter"!!!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Eva, varför ha något som liks bara är ivägen?! Kan vara snyggt utan gardiner också! Lite kalt i början men man vänjer sig och när det är sommar spelar det mindre roll.

    SvaraRadera