onsdag 17 juni 2009

Inställt

Sitter & har lunch nu på dagis. Så kul att träffa alla barnen. Några har redan sommarledigt, skönt för dom. :)
Vårt sminkparty ikväll blev inställt. Kändes nästan skönt. Hinner jag fixa & dona hemma. För vi tänkte vi skulle försöka komma oss iväg till stugan redan imorrn när Mackan slutat. Själv har jag inget inplanerat än jobbmässigt så blir det ingen bokning idag eller att jag blir utringd imorrn så far vi vid fyra. :) Skönare att komma iväg då än att kliva upp & stressa på midsommarsfton. Iofs så ska vi juh inte göra så mycket då vi e själva på midsommar. Men underbart att ha sovmorron, gå en långprom med hund & plocka en bukett blommor & så. Så ska bli mysigt. Regnar det får vi väl hålla oss inne.

Skrev klart listorna igår så bara att börja packa ikväll & checka av! Lite tänkte jag handla nu påväg hem men annars stannar vi på Coop i Härnösand när vi far till stugan. Såg i annonsen att dom hade solstolar som vi vill ha. Så då passaar vi på att handla allt där. Stort sortiment har dom juh oxå så bli nog bra att handla där. Får se om det finns jordgubbar då oxå, vore gott- och midsommaraktigt. :)

Näe ska kika på lite bloggar innan jag börjar jobba igen.:)

1 kommentar: