torsdag 18 juni 2009

Livet tillbaka?

Kom mig iväg till apoteket men dom hade såklart lunchstängt. Trodde det var mellan 11.30-12.30 som dom hade lunchstängt men var mellan 12.30-13.30 såklart! Gick en sväng till med Figo & seb satt jag & väntade utanför.
Köpte Eeze tabl lr vad dom nu hette, tog två för en stund sen. Håller tummarna nu att det fungerar. För som det är nu fungerar jag inte alls. Skulle ha packat & gjort en massa nu till morron men har inte gått. Men otroligt nog så känns det liiiiite bätte så jag hoppas verkligen inte det är inbillninge eller önsketänkande. Helst skulle jag bara vilja lägga mig & sova men det får jag gö ikväll. Och så passa på att sova i bilen. :) Kanske e påväg att släppa lite, för börjar kallsvettas nu men illamåendet håller i sig. Ska försöka käka en macka nu, inte kunnat äta nå´t än så länge idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar