torsdag 18 juni 2009

Mitt i natten

Guu va helt knäckt efter jag kom hem från dagis. Inte för att det var mycket på dagis men jag har varit helt slut denna veckan. Vet inte vad det kan va? Kan man ha typ migrän utan att det flimmrar för ögonen? För jag har sånt tryck ovanför ögonen vid ögonbryna ungefär. Särskilt över det högra, som om att jag skulle ha slagi mig där. Gör ont & så har jag en fruktansvärd huvudvärk som sitter vid ögonen. Inget som går över med piller heller. Och illamående oxå. Vilket inte längre beror på mensvärk, som jag hade i måndags. Nå´t skumt är det.
Så kom hem vid fem, la mig på soffan & där sov jag. Hörde tom inte ens telefonen som ringt flera gånger. Mackan väckte mig strax efter åtta, vilket inte var det lättaste. Jag som annars e jättelättväckt. Supertrött än, men ville Mackan skulle få komma till ro innan jag lägger mig. Snurrar så mycket när jag ska sova. Hoppas det är bättre imorrn & skönt vi ska fara iväg på en "lugn & ro helg", behöver det nu känner jag.

Ska försöka sova nu om det går.

1 kommentar:

  1. Ja det låter som migrän... Jag har migrän o jag brukar inte alltid få flimmer, utan känner precis som du förklarade det. Så himla jobbigt! Hoppas ni får en trevlig midsommar o att du slipper huvudväken. Kram Sandra

    SvaraRadera