fredag 12 juni 2009

Fredag

Lägger ut några bilder på syster. Vill inte lägga in bilder där andras barn är med, vet jue inte om dom vill synas på nätet. Men Julia får jag lägga ut bilder på :)







Kom precis hem efter att ha varit på Nylandsskolans avslutning i Ytterlännäskyrkan. Syster gick ut femman så jag ville verkligen vara med & kika då. Till hösten början hon sexan & då början hon i högstadiet. Stora tjejen nu minsann. Själv gick vi ända till sexan i Nylandsskolan.

Ska skynda mig att dammsuga nu & sen ta en prom med Figo ner till pappas. Fota även dom andra flickorna.

1 kommentar:

  1. Åh vad mysigt att vara på skolavslutning i kyrkan,det saknar jag! Vad gör ni i midsommar? Vi åker till Helgum på torsdag nästa vecka.Rookie stannar till söndag och jag till onsdag.

    SvaraRadera