söndag 7 juni 2009

Bilder från Sollefteåhelgen

Kom på att jag inte lagt ut bilder sen förra helgen. Inte så mycket att komma med kanske men blir mest lite ego bilder...

Jag & Mallan inne på toan på bowlingen... Behöver kanske inte tillägga att klockan var nästan två... ;)




Jag & Julia. Världens sötaste lillasyster som börjar bli stor minsann, går ut femman nu på fredag:) Tänk va åren går fort...

Jag som sitter & väntar på grillat, fyra på morron... Lagomt trött & full... ;)



Söt Julia igen :)



Å en sista bild på oss. Vädret va gudomligt även på söndagen. :) *BusJulia* :)



1 kommentar:

  1. Kul att se bilder! Du blev så fin i håret!

    Så duktiga du (ni) var som sprang upp på berget! Hoppas du inte blev avskräckt utan att man får höra om fler turer!

    Vad ska ni göra till midsommar? Åker ni iväg till någon stuga eller så? Jag åker till Helgum och förmodligen följer Rookie med. Får se om jag ska ta semester direkt efter så att jag stannar kvar där eller om jag ska jobba en vecka till efter midsommar.

    SvaraRadera