onsdag 10 juni 2009

Onsdag

Mitt i veckan, lilllördag :)
Regn & regn & grått & trist. Innedag där allehandla pyssel blir göra. Dax att ta itu med det där rumsbytet jag nämnde tidigare. Helgen gick jue bort då det var tänkt jag skulle fixa det.
Igår blev en dag i sällskapets tecken :) Tog en prom med Figo & tittade in hos Eva & barnen(pappa jobbade) & drack kaffe & surra en stund. Va påväg till Trägårn sen för att ev köpte en par perenna blommor & då ringde Marina. Så fick sällskap att välja blomster sen gick vi hem till mig & drack kaffe. Marina fick även äta upp resterna av rabarberpajen. Bra d så slapp jag...! ;) Mallan & Jolly kom oxå så vi käkade tonfisksallad alla sen. Vid halvnio bröt tjejerna upp, så jag gick med Marina hem mot Strandvägen. Provade stigen som går nere vid Nylandsgården, där kan jag faktiskt tordas gå själv!!!! :) Va som uppe i varv sen så tog turen förbi hamnen & vägen förbi Nylands trä & sen bortöver & sen nedanför skolan & hem. Vart uppvärmning före boxaerobics videon som jag köpt. Körde ett pass men var ganska svårt. Dels pratade dom engelska & sen så hade dom ingen genomgång direkt av rörelserna utan körde på. Gick inte alls att hänga med men gjorde lite egna rörelser eller sprang på stället lr höga benlyft. Så träning blev det ändå. Och så e vårt teverum liiiite för litet för vissa sparkövningar men körde lite ändå. De flesta övningarna kunde jag göra så blev en bra träning ändå. :)

Ska ta & lägga in tomatsill oxå i eftermiddag. Tänkte äta sill när Wille & Jennie kommer ner på fredag på dan. Och på kvällen blirne grillat.

Och nu väntar flytt av rum för mig.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar