söndag 7 juni 2009

Gardiner

Har äntligen beställt nya gardiner till tvrummet. Sagt länge nu att jag skulle göra det, så nu slog jag till. Fick erbjudande från Jotex om halva priset på en vara. Perfekt jag som sett ut en kappa jag ville ha men kände att det blir lite dyrt. Men nu fick jag den för halva priset. Hoppas den kommer fort. :) Vi har så långt fönster där oxå. Nästan 4m med både fönster & dörr. Har längder där nu men e skitirriterande varje gång man går ut. Vilket blir extra mycket nu på sommaren. Så en öljettkappa blir perfekt där. Beställde även två kappor till, men dom var billigare. Tänkte ha en i lilla köksfönstret & så en i fönstret i korridoren. Ljust & fint med kappor. Köpte även matchande längder till andra köksfönstret. Men i den kortare varianten, bara 1.60. Blir lite luftigare då vid köksbordet. :) Blev typ 500 spänn för allt & det kändes som ett bra pris. Alltid kul med gardiner.
Va även in på Ginza igår & beställde hem en träningsvideo. Boxaerobics eller vad den hette. Får se om det bli mer tränat då. Vill ha nåt med lite fart i. Pilates i all ära men jag vill liksom röra hela kroppen & svettas. Men då har jag iaf två val att välja mellan. :)

Nu ska jag ta mig en titt i tvättstugan.

Solen skiner så kanske sätter mig ute en stund idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar