lördag 6 juni 2009

Värme?

Fy vad jag frös inatt. Har bytt till sommartäcken nu & dom är tunna! Så inatt sov jag med det + två fleecefiltar. Saknar mitt duntäcke nu vill jag lova. Men det ligger i tvätten så iddes inte gå ut & hämta det. Och så var mitt värmeelement(Mackan) borta. Så huga vad jag frös... Inatt får det bli duntäcke. Fast jag hade mina två missar som sov brevid mig oxå, hur mysigt är inte det då? Tur att vi kan ha djur... Har även satt igång värmen på en par element, dom inne på våra toaletter. Rackarns va kallt att sätta ner rumpan på en kall toasits. Näe det går jue inte. Blåskatarr nästa har det känts som... Så nu slipper man bli kall om röven... ;) Vart tog sommarvärmen vägen?
Trodde i min enfald att det skulle bli finväder idag då det var så vackert imorse, helt blått på himlen. Men det försvann såklart! Har iofs inte varit ute idag mer än till tvättmaskinen ute i förrådet, men räckte det.

Har spelat en massa tevespel idag. Hittade åt mitt gamla favvospel till x-boxen. Burnout Revenge, hur kul som helst! :) Älskar bilspel & till Wii älskar jag Guitar Hero men har inte känt att huvvet varit med mig idag för att spela det. Skulle vilja köpa en Ps2 enbart för att få Singstar. Kan inte Wii komma med en massa karaoke spel snart...???? hihi älskar att sjunga sånt--- :) Thess vi måste ta en Singstar kväll snart...:) *L*

Nu ska jag fortsätta med mitt Burnout revenge.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar