tisdag 2 juni 2009

Nackspärr

Helgen vart riktigt trevlig. Skriver mer om det sen.
Sitter här nu å mår pyton (illamående) & har världens nackspärr. Antar att det är det då jag inte kan röra huvudet knappt, alldeles stel. Och rör jag huvudet blir jag illamående.
Skitoxå! Sista praktikveckan & allt. Stramar på vänstra sidan av halsen så jag måste röra hela överkroppen för att vrida på huvudet. Och sen stramar det längs ner efter ryggen. Aldrig varit med om dylikt. Kände av det redan igår på praktiken med tänkte att det var eftersom jag bränt mig lite på axlarna & sovit lite dåligt natten till söndag. Mådde illa hela dan & kände mig inte alls social, hem & la mig på sängen & där halvsomnade jag & kissarna en par timmar. Men mådde lika illa ändå. Och så går det knappt att hitta nåt bra sätt att ligga med huvudet på. Somnade på rygg, av alla ställningar. Vilket jag aldrig kan gö, hur trött jag än är. Men enda sättet att ligga på för nacken.
Hoppas iaf att det släpper snart. Konsigt ändå för har jue inte suttit i drag eller nå´t sånt. Fast jag vet inte heller hur nackspärr uppstår. Ont gör det iaf.

Ska lägga mig & försöka somna om.

Lägger in lite bilder sen från i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar