onsdag 3 juni 2009

Grey´s

Tittar på Greysteven. Reklam nu. Em var precis hit & hämtade Figo. Hon skulle ut & springa & ville ha lite sällskap på berget. Ifall det skulle komma älgar eller björnar eller nå sånt. haha lika tänker vi iaf, precis så jag tänker. Tycker inte om skogen & när jag är rädd för nå´t är det inte människor, mördare, våldtäktsmän eller nå´t. Nej utan djur eller övernaturliga saker, e skiträdd för vampyrer, varulvar ja allt sånt, men mest e jag rädd för björnar. Skulle var roligt att kunna ta reda på var den rädslan kommer ifrån? Kan det vara så att det finns tidigare liv & att jag isåfall under ett sådant haft nåt otäckt möte med en björn eller rent av blivit dödad av en björn. Eller har det nå´t att göra med mitt liv nu? Att jag kommer att möta en björn en dag? Eller beror det på att jag varit tills med en kille som heter Björn & inte va riktigt snäll mot mig? haha många frågor Men har sen jag var liten drömt mardrömmar om björnar, varit rädd för skogen pga björnar. Beror det på nå´t sen barndomen, att man blev itutad att det fanns så mycket björn i skogen...???!!! Ja jag kan inte svara på vad rädslan kommer ifrån. En del har torgskräck eller spindelskräck eller så. Min största skräck är björnar. Sen har jag många småsaker som jag inte tycker om men björnar & skogen är det värsta...

Oj nu börjar det igen...

1 kommentar:

  1. Haha! Vilken intressant björnteori ;)Själv är jag mest rädd för våldtäktsmän och andra konstiga typer haha =) Det är faan inte lätt att vara kvinna i dessa tider ;)
    Kram kram!

    SvaraRadera