lördag 6 juni 2009

YES

haha jag som e helt otekniskt vad gäller datorer har lyckats! Med vadå kanske ni undrar? Eller om ni inte undrar så berättar jag iaf... *L* Fick till en besöksräknare på min sida. Förstår inte alls det här med html koder jag eller om det nu heter så? Ja ni ser, jag e helt blåst vad gäller datagrejer. Men huvudsaken är att besöksräknare e där.

Har sovit som en kratta inatt, kräkts! Iofs känt en par dar att magen varit konstig men nu inatt har jag kräkts flera gånger... Huvva! Käkade plommon häromdan till kotletterna & trodde att det kanske berodde på dom att jag blev orolig i magen, men var tydligen nå´t annat på g! Ja ja då har man väl gjort bort det oxå då. Hört fler som haft magsjuka men varför nu??? Räcker med magsjukan jag fick i januari tycker jag.

Ska försöka sova lite nu.

Em la ut en par fina bilder av oss från igårkväll i hennes blogg. Före/efter bilder på joggingturen... Fina! Eller inte! ;) http://emmelite.bloggagratis.se/
Blir jue inge mer sprungit nu på den här helgen iaf. Men till veckan då jäklar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar