fredag 5 juni 2009

12 år sen...

Ja idag (typ) är det 12 (!!!!!!!) år sen jag tog studenten... Vart har åren tagit vägen? Känner mig med ens gammal när jag tänker på att det är så väldigt länge sen vi i klassen käkade champagne frukost & jordgubbar utanför Media lokalen. Solen sken & vi myste med lite cider oxå så man var lagomt lullig när det var dags att sjunga & springa ner från trappan & sen upp på lastbilsflaket. Men vilken känsla. Något som man aldrig kommer att glömma.

Har gjort något ikväll oxå som jag inte gjort sen skolan så alltså 12 år sen även det. Jag har joggat! Visst ni läste rätt. Veronica har tagit på sig träningskläder, löparskorna & sen upp på berget. Hade Em med mig som draghäst... ;) Gick väl sisådär men med tanke på att jag inte joggat på så många år tyckte jag att jag skötte mig skapligt. Blir mer löpning på söndag.
Vi körde även ett Pilatespass när vi kom hem. Får se om det blir träningsvärk imorrn.

Nu ska jag iaf gå & sussa. Praktik imorrn 7-20, så ingen löpning då inte. Måste vila en dag emellan så här i början... Men TACK Em att du drog med mig ut. :)

Pratade med Wille för en stund sen. Planerade lite för nästa helg då han & Jennie kommer ner. Bestämde att om vädret är fint på lördan så ska vi fara till Sundsvall. E jue dragracing där men oftast blir det att man väljer bort den pga Stadsfesten. Så blir nog att Stadsfesten blir bortvald iår & så far vi på Dragracingen istället. Ooooh jag hoppas verkligen att det inte regnar då för vill jöttegärna fara dit. E typ 3år sen jag var dit sist. Tycker att dragracing e skitkul att titta på. Ännu bättre om man hade haft möjlighet att köra själv... hmmm drömmar... Men skulle va kul att få åka med iaf i en dragracing bil nån gång... :)

Näe sängen var det.

Kram & natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar