söndag 7 juni 2009

natti

Dax att sussa. Inte fått många knop gjort i helgen.
Följde med Em på en tur på berget idag. Men joggade inte, varken kroppen eller foten orkade nog med det. Så blev en rask prom istället.
Fick en sticka rakt in i högra foten förra söndan. Rakt in på insidan av foten där huden e som tunnast typ. Har provat att få ut den med nål men den sitter så långt in & dessutom rakt in. Inte snett som de flesta stickor brukar göra. Så går inte allt att gräva ut den. Och nu har den börjat göra bra ont oxå. Vet inte hur jag ska gö med den? Lämna den på plats tills den blir riktigt inflamerad? Eller måste jag ringa läkarstation? Känns fånigt för en sticka. Men den var ganska grov 6 så rakt in i huden. Så om den blir tillräckligt inflamerad borde den jue kunna gå att få ut lr? Lr måste jag gå dit så de kan karva ut den. Hemska tanke! Tycker verkligen inte om stickor, fånig på sånt där jag.
Hmm får se hur det ser ut & känns imorrn. Men som sagt känns fånigt att ringa till läkarstation pga en sticka i foten...

Jäjä nu väntar sängen.

Kram & natti

3 kommentarer:

  1. How the f*ck fick du till räknaren? Jag gick in på länken som finns under din räknare men vända lika fort... blir hysterisk av sånt där som jag inte förstår!

    SvaraRadera
  2. hmm jadu Erica jag höll på i en evighet med att få till den där nedrans räknaren. Förstår mig inte alls på det här med datagrejjer jag. Men va lite klipp & klistra & helt plötsligt så fungerade det... Dont ask me how?

    Väldans klokare du blev nu va?! ;)

    SvaraRadera
  3. Japp, förstår precis...

    SvaraRadera