tisdag 9 juni 2009

Sovit?

Sovit bra dåligt inatt. Inte bra då utan dåligt...
Gick & la mig vid tolv läste en stund. Men svårt att komma till ro då dom håller på med storvägen utanför fönstret typ. Lyckades somna tillslut men imorse var dom igång igen. Så sovit en orolig sömn, ni vet en sån sömn som inte gör en nå´t gott, bara att man blir tröttare, drömt en massa skumma drömmar oxå. En minns jag iaf nu, var att jag var på en fest där det var supermycket folk. Och många som jag känner var även där, va nästan som en cirkusområde, med både spåtant & sånt. haha vilken fest! Men jag skulle vara nykter & köra för skulle parta dan efter jag, så gick mest omkring. Sen ska en killkompis ut & köra lastbil & vi e några som följer med. Och vad händer? Före oss ligger två lastbilar som kappkör & dom krockar såklart, & vi kanar in i en buss. Men gick iaf bra. Så då känner jag att NÄE NU VILL JAG HEM!!! Börjar gå tillbaka till festområdet & samtidigt ringer jag Mackan för att säga att nu far vi hem. Då precis händer en ny bilolycka & bilarna kanar mot mig, Jag börjar springa upp i dikeskanten som & sämtidigt säger jag hela tiden JAG ÄLSKAR DIG till Mackan. Men lyckas precis undkomma bilarna som kommer farande. Sen vaknar jag... Usch vilken otroligt jobbig dröm. Minns juh inte varje liten detalj men den började med att jag var & praktiserade & sen var det två tjejer som bjöd på fest, hux flux var vi på den där festen & så börjar en himla massa bekanta både från förr & nu dyka upp.
Tror det där med bilarna kommer från att det jobbas för fullt på storvägen. Hoppas dom e klara snart, så man får sova inatt iaf... Så sitter här nu sömndrucken med drömmen kvar i bakhuvudet. Och tänker att jag kommer aldrig åka lastbil i fyllan. Fast det lär juh inte hända ändå...

Idag väntar prom på berget, när Mackan vaknat. Och så ska här pluggas.

Ha en bra dag alla. Solen skiner faktiskt här igen men det är blåsigt, men solen skiner iaf. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar