lördag 27 februari 2010

Lördag

Blev kvar på jobbet, så mitt tolvtimmarspass blev till ett dygnspass. Tur jag har snäll pappa m familj som tar sig an voff... Mackan ska ut & skotta inatt igen... Och voff går jue inte att lämna själv för många timmar. Inte mer än fyra timmar ska dom va själva... Och vi håller hårt i den regeln. Men vi e så bortskämd med hundvakt att vi borde skämmas... ;)
Skulle helst gå & lägga mig nu, men arb tid till elva & några av brukarna e uppe än så ingen sömn än. Har fortfarande feber & öite förkyld men imorrn blir det vila heeeela dagen efter jag slutat. Sjukt nice!
Nee ska se om nån vill isäng... *hoppas* haha

2 kommentarer:

  1. Vila tycker jag verkligen du ska göra imorgon, inte kul att jobba med feber och förkylning.

    SvaraRadera
  2. Tack vännen. Somnade på soffan... haha obanligt! ;) Men skönt så kroppen får vila lite :)

    SvaraRadera