fredag 26 februari 2010

Fredag

"vet ni vad motsatsen till modersmjölk är? -Farvatten!!!!"
Hämtat från Färjan på kanal 5. hihi är inte direkt en fan av Färjan men satt å bläddrade bland kanalerna nu innan Lets dance & då var det precis slutet av Färjan. Och där säjer dom alltid nån meningsfullhet ;) hihi som den repliken... så skoj!


Fredag igen, dom flesta har nu gjort sin arbetsvecka & har ledighelg, fredagsmys, taco kväll eller vad det nu kan vara. Vad ska vi göra då? hmmm jobba typ...! Igår blev det jobb på ett av gruppboenderna, halvåtta till halvnio, ett trettontimmarspass. Trött när jag kom hem. Vaknade även igårmprse med feber & igensvullen hals. En tablett senare & lite varmt så var man fit f for jobb. Men sååå trött då jag kom hem... La mig strax efter nio.
Idag skulle jag endast jobba halvdag men blev en heldag till fyra. Husse & hund kom & mötte mig när jag slutade. In på affärn en snabbis & så hem. Mackan ska ut & ha snöjour på jobbet innan han börjar, jobbar från ett inatt till sex imorrnkväll. Så han la sig redan vid halvsex, tur han inte e som mig, utan han har lätt att somna. Snarkar från sovrummet sen en par timmar tillbaka. Själv sitter jag i tvsoffan med datorn i knät! ;) Ovanlig syn?! Näe!!!! ;) Har blivit febernedsättande idag, å känner att förra tabletten börjar sluta värka nu... Trött oxå så skulle behöva sova men vill nog se lets dance en sväng. Måste även gå med Figo.
Imorrn blir det tolvtimmars jobb men sen e jag ledig sönd! :) Ska bli sjukt nice med sovmorron då... ;) Klivit upp före sex hela veckan, på tok för tidigt för min smak...! Eller tycke!

Näe en treo & kurera lite.

Ha en bra fre & lördag!
kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar