måndag 22 februari 2010

MIGRÄN :/

Ja nu har jag fått förklaringen som jag blundat till i några dar, migrän! Har inte sovit nåt typ alls inatt, ont i huvudet... Eller inte ont heller, utan tryck typ ovanför ögat... Har haft huvudvärk & illamående enda sen i fredags men inte tänkt så mycket mer på det. Och igår tänkte jag att det berodde på dryckerna sen i lördags & dåligt med sömn. Sover jue alltid som en kratta efter jag druckit. Iofs blev det jue ingen superfylla men lätt berusad... Men som sagt har inatt legat med världens migrän. Mår så illa oxå att jag fått varit upp & kräkts. Jävla skit. Kan inte jobba såhär... Så nu känner jag mig som världens största svikare... Men kommer inte ur sängen idag,... Nu måste jag ringa jobbet, nu är dom nog vaken. Jäkla skit! Ska skicka in Mackan på apoteket då han slutar för att inhandla migrän medicin. Sist jag hade så här hjälpte tabletterna riktigt bra så hoppas dom gör det den här gången oxå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar