söndag 21 februari 2010

Sönd kväll

jahapp då var det kväll igen då. Uscha vilket slöseri med dag. Inte gjort nåt förutom prommat med voff & surrat bort lite tid i telen. Såg en film som gick på trean mitt på dan. skönt att kunna se film mitt på dan. Iofs var det en rätt så mesig film men i mitt seeega tillstånd så passade det perfa. Varit TRÖTT idag, inte bakis men trött å haft väldens halsbränna.
Älskling kom hem strax efter tre, frusen... konstigt! Vara ute hela dan i detta väder, huvvaligen. NÄÄ tack! Hade så myyysigt under min fleecefilt jag ;) Slumrade till en halvtimma oxå medans Mackan kikade på Skii cross på teven, ja eller vad det nu hette? Spela roll, jag sov en stund, jag & min ena kisse Zixten. Matte/kisse myyys :)

Skulle jobba 8-12 på ett boende imorrn, ja eller jag var bokad för det. Men fick ett samtal därifrån ikväll & det har såklart blivit felbokat. Fast till min fördel kan man säga, fick mer tid... Behöver vara där till sju imorrn & lite längre än tolv. Så blev lite mer tid vilket aldrig e fel ;) Fast nu måste jag upp ännu tidigare, blir halvsex *djuuup suck* E jue ingen morronmänniska men måste hinna gå med voff & lämna honom hos pappas. Så det är dags för Vera att sussa. Läsa lite kanske? eller så tar jag med datorn å ser en film, då somnar jag garanterat fort! ;) Mackan sitter & ser en an sina älsklingsfilmer, Ghostrider. Helt ok tycker jag men har sett den två gånger. Det räcker för mig.
Kram & natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar