söndag 28 februari 2010

Sista februari

ojoj snart ny månad igen. (imorrn) Snart är det bara dagar tills vi får flytta... haha inte riktigt ÄN då men snart...!
Blev inte så mycket sömn inatt. Somnade på soffan (ovanligt.... neee...!) efter jag slutat jobba. Hämtade upp voff, stannade en stund för surr & frulle, gick med voff, skottade här hemma, mycket snö särskilt gångstigen & kattgången... :)
I veckan MÅSTE vi få snön av hustaket som jag surrat om LÄNGE nu! Mackan har ledigvecka så snön ska bort.
Kom in vid tolv så fixade lite här hemma. Var en som ringde & ville komma & kiak påradhuset så på tis eller ons skulle han titta in. *hoppas* Hade även nåt till missat nummer så hoppas om det är nån spekulant att dom ringer igen...!
Började se en film strax före två, men som vanligt så somnar jag sista halvtimman så nu vet jag inte hur slutet blev som. Skit oxå! haha Undra hur många hundra filmer som jag inte sett slutet på... ;) Har nog blitt en hel del genom åren...
Strax sussdax, jobb igen imorrnbitti! Slutar tolv & sen ska vi ta & bege oss till Svall, spis & lite annat på inköpslistan...

Kram & natti natti

3 kommentarer:

  1. Ha så skoj i Sundsvall o lycka till med "hustittarna"!!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för husspekulanten!!
    Snart ska du se att det löser sig :)
    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. TACK ska ni ha tjejer. Ja jag hoppas oxå såklart det löser sig... ;)
    kram till er!

    SvaraRadera