fredag 5 mars 2010

Fredag

Sitter framför teven (såklart!!!!), just nu Lets Dance utröstningen. HOPPAS Willy åker ut... Roligare när dom som kan dansa går vidare nu när det gått så långt i tävlingen.
Har iaf spenderat kvällen med lillasyster. Käkade chinamat som jag & Mackan var & hämtade i Kramfors. Så älskling fick lite käk han med... haha Sen har jag & Julia sett Let´s dance & surrat järnet. hihi två flamsisar... Båda lite övertrötta tror jag visst!
Ååååh nej!!!!! Willy blir kvar.....!!!!!! SUCK!!!!!!!!!
Jaja, iaf så gick Mackan hem efter vi käkat. Pappsen & Eva drog till kfors för att äta chinamat dom med fast på chinarestaurangen & sen skulle dom en sväng på vinterfesten.
Själv så ska jag jobba imorrn så hade ingen lust att fara på vinterfesten. Börjar 9.45 imorrn till samma tid söndag. Skönare att ha en myskväll med syster :) Har bokat in en dag till veckan som hon ska komma hit & sova oxå, så skojsigt! Lär bli en sen kväll då ;) Sist somnade vi fem på morronen... Men hoppas inte på en likadant nattsuddande. Tror hon blir som mig ;) En riktig nattuggla... ojoj

Gårdagen spederades med jobb, äntligen! Så trist att febern blommade upp & jag missade tre dars jobb. Men kunde iaf jobba igår, så blev först ett pass på hemtjänsten & sen en par timmar på dagis. Kvällen spenderades hos Ramona & nästan fem timmarssurr... Herregud vart tar tiden vägen när vi kommer igång med pratet... ;)
Mackan har jobbat extra med takskottning i Kfors, dit ska han även imorrn & fortsätta. Blir bra med lite extra kosing inför flytten... Får se om det även blir söndag...
Går av mitt dygnspasssön morron sen ska jag ut igen sönd kväll, ingen rast & ingen ro... Jodå! Synd bara att jag missarsvärfars firade, han blir nämligen 65 så det skulle firas med middag på Hornö med familjen. Skit oxå! Missa gomat & trevligt sällskap. Men men jobba måste man & jag har jue rätt oregelbundna tider.

Dax att sussa!
Ha en fin helg! kram & natti natti

1 kommentar:

  1. Håller med om att det är hög tid för Willy att åka ut!!!!

    SvaraRadera