söndag 28 juni 2009

Trevlig kväll

Började kvällen igår med grillning. Vart åtta vuxna & två barn som käkade.Tur att vi har stort bord så alla får plats :)
Efter middan kom Tommy förbi & han hade med sig pilbåge. Så en par timmar roade vi oss med det. Skitkul! ;) Fast hmm blev några fina hål i vår vägg, tur vi ska måla huset får vi väl spackla dom eller vad man nu gör? :)

Vi var några som spelade spel oxå, Absolut Överens. Roligt spel. Sen kastades det pil inne & Guitar Hero gick i omgångar.


Jag & Marina ute på altanen bland myggen.



Tur vi hade "mygg raketet" eller vad dom nu heter? Björre tänkte prova att ta i den med tungan, men gjorde det aldrig. Vi hade en mycket rolig kväll. Björre, Mallan & Jessica kom efter nio. Och framåt tolvsnåret kom även Ems bror Robin & hans flickvän Linda.
Blev konstigt nog en relativt tidig kväll/natt. Vid halvtvå bröt alla upp så då gick vi en sväng med Figo, käkade lite & sen låg jag & läste en stund. Kul att umgås i goda vänners sällskap! :) Måste vi ta & om snart. :)
Idag har jag sovit länge. Halvtvå klev jag upp. Sovit så dålig nu flera nätter så behövde sömnen idag. Ska ta & gå ut en sväng nu i solen eller skuggan. Får se vad som känns bäst? Skuggan skulle jag tro... :) Ännu varmare idag än tidigare...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar