onsdag 1 juli 2009

Onsdag igen:)

Här igen för att skriva ner några rader:)
Hann med en snabbsväng på the city (Kfors), haha tar juh inte lång tid... Behövde lite nytt smink så först en tur till Anybody, sen runt i lite småaffärer. Många som fyller år nu. Typiskt när man e som mest black! Hittade iaf vad jag tror & hoppas är bra presenter. Ska bli skoj att se vad Ems dotter Julia tycker om sin present, eller snarare vad mor hennes tycker...;) Den e iaf rooooosa vilket Em inte var så förtjust i förut men Julia äääälskar... Så nu bidde d nå´t rosa :)
Köpte jordgubbar utanför Coop sen for jag hem till Thess & Lukas. Lukas sov när jag kom mer oj vad glad han blev när han vaknade & upptäckte att det var besök hemma :) Sötplutten som blivit så himla stor, snart 1 år... Ska leta en bra present åt honom oxå. :)

Hann in på Kfors trädgård oxå innan jag skyndade hem med bilen till Mackan. Så nu har jag vattnat alla mina blommor & ska plantera några nyköp för dagen...

På tisdag ska vi äntligen få bli klippta jag & Mackan. Då kommer Maddis hit & avlägsnar massor av hår. Längtas som en tok redan. För nu går det inte att fixa mitt nedrans hår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar