onsdag 1 juli 2009

Regn?

Alltså jag pallar inte med värmen. Huga vad det är varmt! För varmt! Klibbig & äcklig blir man trots att man sitter i skuggan. Känner mig extra grinig nu när jag sovit dåligt natten som var, äta har man alls ingen ork lr lust till , och det är VARMT!
Planterade mina nyförvärv & sen vattnade jag alla rabatter & jordgubbslandet & varit på affärn. Nu står en spenatlasagne i ugnen, jag har dragit igång bägge bordsfläktarna & ac`n. Ska vänta tills lasagnen e klar sen ska jag lägga mig & vila en par timmar. Behövs! Ska se So you think you can dance ikväll fem i tio. Spännande att se vilka som tagit sig till topp 20.
Tur Mackan jobbar så han slipper få känna på mitt humör just nu. Men med lite vila blir nog allt bra. Förutom värmen då men man ska inte klaga, snart vinter & kallt. Men på vintern kan man iaf klä på sig, nu i den här hettan svettas man även om man så går näck. Skulle verkligen inte kunna bo i ett varmare land jag. Den här hettan är nog, tänk att ha varmt jämnt. Nä det skulle jag inte klara.

Nog klagat, nu ska jag ta mig mer att dricka, har gjort iordning ett glas med resorb. Kanske blir bättre efter det, tycker jag dricker & dricker men mår ändå piss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar