tisdag 30 juni 2009

Jobbar time

Vilken skön eftermiddag jag hade igår. Först blev jag rastlös för Mackan jobbade & Em & barnen begett sig hemåt. Men sa till mig själv, njut nu Vera. Ta vara på ledigheten. Satte mig i skuggan på altanen i vår baden baden & läste. Ziri(katt) joinade mig också så vi hade en par mysiga timmar. Bröjade röra oss inåt för käk & så strax efter sju. Så himla mysigt att bara vara. Ska verkligen flrsöka ta vara på egenstunderna i sommar. Jag e inte van att va ledig så här mycket, känns stressande.

Nee dax att bege sig å jobba. Syns imorrn igen!

Kramiz Vera

1 kommentar:

  1. Ja visst är det sjukt att man kan bli stressad när man inte har något att göra men man ska nog ta det som en varning för då kör man på för hårt.

    Jag åker hemmåt på torsdag förmodligen. Får se hur mycket vi har på schemat, jag kanske kan låna bilen någon dag och åka till Nyland. Hur jobbar du nästa vecka?

    SvaraRadera