onsdag 1 juli 2009

Ny människa...

...så känner jag mig nu. Som en ny människa. Med en par timmars behövlig sömn på soffan så kände jag mig piggare. Såg vilka som kom med i topp 20, sen prom med Figo & så nu sitter jag här nyduschad & fräsch. Ska bli så skönt att lägga sig nu. Fortfarande varmt men nu är jag inte lika slut så ska nog gå bra att sova. Både fönster & fläkt jobbar för fullt för att få behaglig temp i sovrummet. Tycker inte om att sova med en fläkt som blåser luft på en & så är dom inte tysta heller men hellre det än att det blir för varmt.

Imorrn e jag ledig så blir nog sovmorron & sen lite pysslande här hemma. Ska fixa det sista med jordgubbslandet, sätta när över planten & så behövs mer jord där. Så det till att börja med. Lite läsande i baden-baden oxå kanske? oooh ska verkligen försöka njuta av att bara va ledig & inte ha alla måsten.

Sov gott alla.
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar