tisdag 5 maj 2009

Vikt tvätt

Känner mig helt plötsligt lite piggare efter att ha haft ännu en dag i trötthetens tecken. Förkylningen e äntligen påväg ur min kropp. Jag känner lukter & smaker igen. Har inte nyst riktigt lika många gånger idag som igår :) Sen så hoppas jag bara att hostan ger med sig oxå. Så attans svårt att sova så jag har bullat upp med två kuddar under min stackars nacke. Tycker INTE om att sova med två kuddar, jo iofs gör jag det varje natt men då med en ganska tunn dunkudde vilandes under nacken och den andra kramandes med under högra armen. Ja man har jue alla sina sätt att sova på, och det är mitt sätt. Men nu flera nätter har jag haft två kuddar och försökt sova på, inte varit det lättaste. Och så den nedrans hostan. Bara jag tänker sova kommer den smygandes. Likaså nu, skumt dedära. Sitter & småhostar nu för fullt, men ha varit relativt lungt under dagen. Hoppas jag får sova inatt nu.
Passade på att vika tvätt som legat & blivit ett tvättberg i gästrummet. Så känner att jag gjort lite nytta idag iaf. Jovisst ja, har jue deklarerat oxå. Skulle ha gjort det förra veckan men blev jue så jäklans dålig så inte blivit av, men nu är det gjort! I sista sekunden. Dom senaste åren har jag varit duktig & deklarerat på en gång jag fått den. Men inte iår alltså. Men den kom jue in iaf itid utan att jag får nå böter. Huvudsaken d!

Näe nu ska jag verkligen sussa. Kram & natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar