fredag 8 maj 2009

Färg?

Sitter & funderar på att göra om i vårt lilla kök. Har jag iofs funderat på läänge med inte kommit till skott än! Men inte kommit riktigt fram till vad jag vill ha. Först ville jag ha svarta tapeter med nå´t riktigt färgtryck! Men sen typ lila & måla köksluckorna grå. Nu skulle jag vilja måla i nån riktigt stark färg. Inte trist & tråkigt & neutralt utan nå´t färg glatt! Turkos börjar bli en av mina favvofärger. Kanske skulle ha slagit till & målat luckorna turkosa... ;) haha Mackan skulle smälla av om han hörde mina funderingar. Tur han lagt sig... Men finns jue så fina turkosa färger & kanske skulle göra sig i vårt kök. Hade velat byta inredning & allt men vill inte kosta på så mycket när vi känner att vi vill ha ett "riktigt hus" sen & inte bo kvar i radhuset. Känner att jag vill ha in mer färg i vårt hem, e som liksom mera mig d! Får se vad vi(jag) bestämmer oss för...

Nu ska jag bege mig mot tevesoffan. Titta klart på Talang & sen Berg flyttar in. Tycker det är ett skoj program & bara älskar Carina Berg & hennes humor.

See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar