lördag 9 maj 2009

Morronstund har guld....

Blä! Less att stiga upp före klockan sex. Imorrn blire sovmorron för hela slanten iaf. Om jag nu inte blir utringd på jobb förståss... Men inte bokaf för nå´t jobb än, så ser ut som att jag får sova ut imorrn. Vet inte vad det är men har haft så svårt att somna en par nätter, är det fullmåne måntro? Å så har jag knappt tordas gå & lägga mig i sovrummet dom här nätterna Mackan ska ut & jobba kl två. För inge kul att väcka upp honom heller. Häromnatten somnade jag på soffan & gick in & la mig i sängen när Mackan klivit upp kvart över ett. Men blir dåligt med sömn på det viset oxå. La mig i sovrumme tinatt iaf, smög väldans & öyckades med att inte väcka honom den här gången. Jag har så svårt att somna jag om jag ibte får ligga & läsa eller lösa korsord eller nå sånt. Men nu den här veckar har jag legat & spelat poker på mobben. ;) Alla sät e bra utom dom dåliga...

Ska ut på morronprommis med Figo nu & sen fixa mig lite innan det är dax för jobb. Idag känns det skönt att jobba delad tur, kan jag gå hem & sova några timmar där emellan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar