onsdag 6 maj 2009

Kväll igen

Snart dax för bingen.
Varit på min första praktikdag ida & gick bra. Va arbetsträffsmöte(lr vad det nu kallas????) Så typ all personal var där. Var precis efter lunch & höll på en par timman så blev lite trött sådär direkt efter maten & sen sitta & lyssna. Men var intressant. Dom tog bla upp hur det kommer att bli till hösten med sammanslagning med hemtjänstgrupp/Nybo osv. Nyland/Bjärtrå Hemtjänst ska jue splittras & sen ska det bli tre mindre grupper. Och bla ska en grupp bli tills med Nybo. Så var som sagt intressant att få höra hur det kommer att se ut då.
Man känner sig liksom så obekväm när man kommer till ett nytt ställe & så ska man gå brevid, massor med personal & nya vårdtagare... Man kan juh inte direkt ta några egna initiativ så känns alltid bättre andra dagen(imorrn). Helt slut när jag hade hämtat Figo & sen tagit en cykeltur med honom innan vi for hem. Tur jag hade gjort maten igår så var bara att värma :)
Sov en timme på soffan sen så vaknade strax före åtta. Tog prom med Figo & sen Greysteven. Grötig i skallen än, förkylningen har inte släppt riktigt heller. Så blir lite trött av den oxå.

Ska kika igenom några mail nu om katterna & sen sova. Mackan sover redan han. Hade tydligen gått & lagt sig i sängen medans jag sov på soffan. Trött efter att ha jobbat ett 13 timmars pass.
Imorrn har jag kortare praktikdag. 7-15. Skönt!

Näe bäst att avrunda. Måste fixa lite med Time Pool oxå.

Kram & natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar